Re: Czujniki+cos+komputer

Autor: Marek Zamłyński (elmark_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 09:46:02 MET DST

Zdecydowanie RS-485.
Stosujac takie ADAMy (http://www.elmark.com.pl dzial Advantech)
mozna przy uzyciu 2 kabli skretki i zasilania podlaczyc do 256
urzadzen (adresacja 1 bajt). Oczywiscie ze wzgledu na ograniczenia
RS'a do 32 modulow i 1200 metrow bez repeaterow.
A moduly to szeroka gama z dziedziny akwizycji (przetworniki jedno
i wielokanalowe, termoparowe, tensometryczne), sterowania (wejscia,
wyjscia TTL i przekaznikowe), komunikacji (konwertery, repeatery,
radiomodemy , siwatlowod<->RS) i wiele innych.

Marek Zamlynski
mz_at_elmark.com.pl

Elmark:
advantech_at_elmark.com.pl

Gabriel Drabik <gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bc75dd$494c7160$1f1e9e9d_at_a31.mak.polsl.gliwice.pl>...