Re: Uszkodzona drukarka EPSON Stylus 800

Autor: SZTAJMES (sztajmes_at_Warszawa.com)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 00:20:08 MET DST

Jan Dubiec wrote:

> [...]
Nie wiem jak to robicie, moze w Polsce Epsony sa jakies wybrakowane ??
;)))
Ja jednego Epsona ( Stylus Color) nie potrafilem zajezdzic na smierc
drukujac po kilkaset stron tygodniow przez 3 lata, teraz mam Epsona 600
Color od kilku miesiecy i tez jest nie do zajezdzenia.
Podstawa jest uzywanie oryginalnego tuszu.
SZTAJMES