Re: IExploder & linki

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 14:24:29 MET DST

On 16 Jun 1997 10:39:04 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla)
wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^
>To nie powinien byc klopot; przynajmniej w Netszkapie
>jak czyta z dysku a link jest z rozszerzeniem .html
>to wczyta takze plik z dysku z rozszerzeniem .htm
>Natomiast pierwsza czesc nazwy w linku obcina do 8 znakow.
>To co pisze dotyczy wersji chodzacej "pod" w311.

To jest problem. Zwlaszcza jak separatorem poziomow w sciezce jest
slash po unixowemu, a na dodatek kropka jest znakiem jak kazdy inny i
w nazwie pliku az sie od kropek roi.
Po prostu linki lokalne napisane po unixowemu nie maja obowiazku
chodzic pod winda - o ile konwersje "/" <->"\" przegladarka pewnie
zrobi, to przeslanej do systemu nazwy z piecioma kropkami winda nie
obsluzy. Niestety U..x only!

Darek

P.S. Problem wystepuje na plytce z L+ nr 4 - poprzednio jakby bardziej
uniwersalnie pisali. Ja sie zezlilem i w braku sprawnego Linuxa w domu
przeczytalem to w pracy pod Solarisem. Ot co!