Re: Odp: Strony z PASCAL, Podkrecanie P100

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 10:59:06 MET DST

Dnia 13 Jun 1997 11:25:48 +0200, Marcin Szymanski napisał(a):

>Nie wszyscy musza czytac poczte przy pomocy windoze, czy innego takiego
>badziewia, na ktorym mozna ustawic polskie znaki.

Windoze badziewiem? Ty to powiedziałeś ;)
Ale unixów i Linuxa w szczególności to będę bronił...

>Do tego dochodza inne sprawy, jak np. uzywanie wspolnego sprzetu poza
>granicami naszego (wielce ukochanego, rzecz jasna) kraju.

Hmmm... Chyba http://www.agh.edu.pl/ogonki/ jest dostępne nie tylko z
Polski... ;)

>A czytanie listu, w ktorym co drugi wyraz wyglada mniej wiecej tak
>'Wy=B3=B1cz Caps Lock, 4. Zmie=F1 list=EA' przypomina dopieszczanie sie
>drutem kolczastym.

Jakiejż ty przeglądarki używasz? Pytam, bo jakiś czas temu ktoś mówił, że
czyta newsy za pomocą Norton Commandera... ;)

>Z cala pewnoscia zaraz odezwa sie glosy, ze 'trzeba kultywowac nasza Mowe
>Ojczysta', ze wszelkimi konsekwencjami.

Wcale nie z tego powodu używamy polskie litery... Jednoznaczność bywa w
cenie... wygoda też.
Ja w domciu używam polskich liter, na uczelni zaś (z lenistwa) nie, tak więc
akceptuję krzaki... Chociaż przyznam, że QP to straszny shit... zwłaszcza w
newsach, gdzie nie jest potrzebny.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|