Odp: TPSA 0w202122

Autor: Jerzy (ajerzy_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 22:40:26 MET DST

----------
> Od: Piotr Fundowicz <pfundow_at_simr.pw.edu.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: TPSA 0w202122
> Data: 12 czerwca 1997 10:30
>
> Może ktoś poradzi?
> Po wykręceniu 0w202122 i podaniu login id "ppp", password "ppp", TPSA
> przysyła mi jakiś ciąg znaków i rozłącza połączenie. Może mam źle
> ustawione parametry w trumpecie?
>
> PF

Ciekawe jak sie tu dostales skoro cie rozlacza ???
Ale wracajac do tematu.
1. Wlacz opcje (W95) wyswietl okno terminala po uzyskaniu polaczenia (lub
cos w tym stylu w opcjach polaczenia)

2. Jezeli nie pojawia sie blad w stylu "Nie powidodlo sie uzgodnienie
protokolow transmisji ... ble,ble" to patrz punkt 4.

3. Jezeli pojawia sie ww blad to musisz zalozyc sobie wezel pocztowy
(Panel sterowania / Wezel pocztowy / zaloz nowy )

4. W momencie gdy w oknie terminala pojawiaja sie smieci juz po zalogowaniu
(PPP)
to nie przejmuj sie tym tylko nacisnij F7 (Dalej).

5. Jezeli cos poszlo nie tak to partrz punkt 1 lub wyslij wiadomosc
jeszcze raz i powiedz co nadal nie chodzi.

P.S.
Nie uzywaj polskich liter