Odp: LIKWIDOWANIE PARTYCJI

Autor: Jerzy (ajerzy_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 22:28:45 MET DST

----------
> Od: Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Re: LIKWIDOWANIE PARTYCJI
> Data: 12 czerwca 1997 08:45

> LIKWIDOWANIE partycji bez utraty danych jest mozliwe. chyba na kazdym
> systemie. oto przepis:
>
> 1: bierzesz hdd o pojemnosci = wielkosci partycji do zlikwidowania(moze
> byc wiecej. ale nie moze byc mniej).
> 2: formatujesz na system kompatybilny z w/wym
> 3: przegrywasz dane
> 4: kasujesz partycje.
>
> et voila !
>

> pozdrowka
> [...]
Wprawdzie to nie ja zadawalem pytanie o likwidowanie partycji,
ale jezeli ktos w w.w. sposob zlikwiduje partycje to i to nie bedzie mogl
wykorzystac obszaru dysku poswieconego pierwotnie na ta partycje,
bo nie dolaczy tego obszaru do partucji glownej bez utraty danych na niej
(partycji glownej).
Mowie tu oczewiscie o operacjach za pomoca FDISK'a, bo istnieja
progamiki ktore potrafia zlikwidowac partycje nawet bez koniecznosci
przegrywania jej zawartosci na dodatkowy HDD.
GREETS for all PASCAL PROGRAMERS
SUCKS for all LAMERS

Agent Mulder
ajerzy_at_polbox.com