Re: Jak przywrocic polskie nazwy w Panelu Sterowania Win95?

Autor: rbn_at_interaccess.com
Data: Fri 13 Jun 1997 - 08:57:08 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> kolejna ofiara. list ten zostal nadany na kilkanascie grup
> niezwiazanych tematycznie, a powinien byc nadany tylko na win95 .

Grzesiu,

przestan sie zachowywac jak karbowy na nie swoim folwarku
i sztorcowac ludzi, bo jak beda mieli twoja wprawe, to bede
ich czytal pare razy na dzien na wszystkich listach!

Napisz raczej jak sie maja swiatowe ceny cukru do cen krajowych -
temat mnie interesuje. Mozesz przeniesc temat na inna liste.

gm

"Gdyby wynalazcy kola upierali sie przy swoim standarcie, to
dzisiaj kazdy chetny, aby zakupic taki wehikol, czekal by
w kolejce do kamieniarza..." /moje wlasne/