Re: Zapytanie o K-6 AMD

Autor: Paweł Długosz (dlugi1_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 08:58:51 MET DST

Sprzęcicho prezentuje się nieźle, pasuje na zwykłą płytę (+MMX) i w testach
porównawczych przeprowadzonych w redakcji PC KURIERA wypada średnio od 5 do
30% lepiej niż jego Intelowy odpowiednik.
Cóż jeszcze można dodać ..., jest już na rynku PENTIUM II za chwilę będzie
znów coś nowego i tak to się kręci brachu, ale AMD K6 jest na pewno godny
polecenia.

--
dlugi1_at_polbox.com
 Pawel Juszkiewicz wrote in article <33A0E299.4037_at_tarnow.ipl.net>...
|Czy ktos moglby mi odpowiedziec co mysli o nowym
|procesorze K-6 AMDi jego testach porownywalnych
|z Intelem Pentium 200MMX.
|Czy warto sie nim zainteresować i go zakupic.
|A jezeli tak to czy moze byc do niego zastosowana
|zwykla plyta do Pentiuma czy tez musi ona byc
|z tych drozszych jak w przepadku Cyrixa 6x86,
|aby osiagnac oczekiwana wydajnosc.
|Za informacje dziekuje.
|--