Re: plyta glowna

Autor: Kane (zdzislaw_at_pik-net.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 12:08:46 MET DST

> Ludzie,co sadzicie o SOYO i SHUTTLE?

Soyo jest dosyc dobre, ale SHUTTLE nie polecam. Z niektorych dostaw pada do
50% plyt, nie sa zbyt solidnie wykonane, awaryjne i nie najszybsze. Jesli
juz bedziesz bral SHUTTLE to tylko HOT 557

> Wszyscy mowia,ze asus only.Ale asus to 700zl.

Niekoniecznie, zalatwie ci ASUSA T2P4 z roczna gwarancja za 540zl.

> kupic?
SOYO: Jesli nie masz kasy na A-Bita, Tyana lub ASUSA
SHUTTLE: Raczej nie
ASUS: Zdecydowanie polecam (jak wszyscy)

Lepiej kup orginalne Intel, najlepiej od producenta (takze moge zalatwic,
ale tylko z VAT, ale masz 2 lata gwarancji, z certyfikatem od producenta i
pewnosc ze nie szlif).

AMD nie jest najgorszy, ale zawsze

Nie kupuj CYRIX-a !!!

> I jeszcze: hx czy vx?Jakie sa roznice oprocz ceny?

HX obsuguje wiecej pamieci, ale nie obsuguje SDRAMu
Podobno jest szybszy ale to zalezy od plyty

> NIe bede dokladal 5 dyskow itp.Pojdzie z soyo?
Piec byloby ciezko dolozyc, bo interfejs IDE chodzi max. z czterema
urzadzeniami :)
> pozdrawiam,Bartek.

Ja tez pozdrawiam

Kane

PS: Mieszkam w Katowickim, wiec w wypadku gdybys cos chcial to musisz
przyjechac bo nie wysylam poczta (Poczta Polska S.A. - a moglo byc tak
dobrze)

  Krzysztof      e-mail:    zdzislaw_at_pik-net.pl
   Ulczok           voice: +48 032 111 7257

Diabel !? Gorzej, jestem z telekomunikacji...