Re: Dyski Segate

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 13:11:50 MET DST

> : 2. swoje rozwazania opieram o DPT 3334UW gdzie istotnie RAID5 dziala
> : wolniej od np. pojedynczego dysq. jest to w chwili obecnej jeden z
> : najsilniejszych i najdrozszych kontrolerow SCSI na rynq...

> Ze najdrozszy to fakt, ale ze najlepszy.... A co na temat Mylex? Trzy
> kanaly fast-wide SCSI, trzy procesory i960 plus 16MB RAM na pokladzie.
> Na tym wszystkim buja sie 20GB (nominalnie) w RAID5 z dyskami StandBy.
> Tylko gwizd idzie z komputera (Primergy 760, SNI), a dyski mozesz sobie
> wyjmowac i wkladac do woli (prawie) w trakcie pracy maszyny. W takich
> [...]

Fajno. Tylko ze cena takiego Mylexa przekracza cene kilku silnych
PCtow, dlatego pozwolilem sobie wylaczyc takie rozwiazania ze swoich
rozwazan, co zreszta zaznaczylem w liscie podajac gorna orientacyjna
cene jaka mnie interesowala. Kiedys nawet dostalem z TCH fajne
materialy o Mylexach, bo kiedys nimi handlowali. Nie wiem jak teraz...

karpio :)