Re: X Terminal

Autor: Marcin Szymanski (marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 10:03:42 MET DST

At 10:59 12.06.97 +0200, you wrote:
>Hey!
>Czy ktos moglby polecic jakis X terminal pod Windows lub Dos
>(o ile takowy isteneje)? Bede wdzieczny jak napiszecie skad go
>mozna sciagnac.
>
>Pozdrawiam
> Tomek

Taki jeden nazywa sie XAppeal. Gdzies grzebiac znalazlem wersje share -
mala liczba fontow, nie obsluguje wyzszych trybow graficznych.
Najlepiej poszukac arczim.

PS uzywam komercjalnej wersji od jakchs 2 lat i jestem (calkiem) zadowolony.

- - - - -
Marcin Szymanski
marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
- - - - -