Re: nagrywarka

Autor: Andrzej Błach (blachu_at_oak.ia.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 10:53:45 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> I tak bedzie dopoki nie znajdziesz do niej drivera. NAjlepiej na
> sieci,
> ale gdzie szukac to nie wiem. Ja mam JVC i tez bez drivera nie widzi
> jej
> jako CD-ROM-a, tylko jako Inne Urzadzenia.
>
> Jurand

  Dzięki za odpowiedz, niestety z oprogramowaniem jest bardzo ciezko.
Znalazlem nawet strone T.Yuden, ale tam nic na temat nagrywarki nie ma
Moze to nie oni? Znalazlem tez "tablice dyskusyjna" na temat driverow,
ale tam tylko ludzie pisz, ze nic nie moga znalezc.
Moze to byl jednorazowy produkt?
Nie wiem, ale Adaptech sie do niej przyznaje.
Co do problemow, to mialem troche, ale po wymianie lyty glownej (cos sie
wkolko zawieszala
i przeklamywala transmisje z dysku, a potem przestaly dzialac COMy, a
tak w ogole to byla HX Soyo, modelu
nie pamietam- tak gdzies z przed 4 miesiecy)
Pozdrawiam Andrzej