Re: Net2Phone

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 10:17:21 MET DST

Piotr Manturzyk wrote:

> Hi all!
> W tej grupie, albo pl.comp.networking, pytal ktos niedawno, czy mozliwe
> jest telefonowanie przez siec z normalnym telefonem. Znalazlem dzis taka
> strone. Jak nikogo nie odstrasza niemiecki, to niech odwiedzi
> http://www.kronenberg.com/telefon/idt.htm
> angielskich stron chyba jeszcze nie maja. Program jest pod winde 3.x/95
> i freeware, ale jakosc rozmowy podobno jeszcze nie ta. Ja sobie to
> jednak obejrze, poki za moja stala linie uniwerek placi :))
zapomnialem czegos:
program jest free, ale za polaczenie trzeba placic :( . Sa virtualne
karty telefoniczne po 25, 50 i 100 dolcow, ale w ramach testu mozna za
darmo dzwonic do IBM albo Malomiekkiego. A rozmowa do USA ma kosztowac
ok, 0.20 DM/min., to jest b. tanio (normalnie 1.32-1.44 DM/min. w
zaleznosci od pory dnia).
No i koszty prowajdera trzeba sobie samemu doliczyc.

gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |