Net2Phone

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 10:05:32 MET DST

Hi all!
W tej grupie, albo pl.comp.networking, pytal ktos niedawno, czy mozliwe
jest telefonowanie przez siec z normalnym telefonem. Znalazlem dzis taka
strone. Jak nikogo nie odstrasza niemiecki, to niech odwiedzi
http://www.kronenberg.com/telefon/idt.htm
angielskich stron chyba jeszcze nie maja. Program jest pod winde 3.x/95
i freeware, ale jakosc rozmowy podobno jeszcze nie ta. Ja sobie to
jednak obejrze, poki za moja stala linie uniwerek placi :))

pozdrowka
gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |