Re: Cd emulator poszukiwany

Autor: Jerzy Orzeszek (jurek_at_univcomp.waw.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 08:19:21 MET DST

Nie o to chodzi.Muszę sprawić tak ,że gdy gra którš uruchamiam z dysku
d:
przy rzšdaniu o dostęp do danych widziała katalog na dysku d:
jako dysk CD-ROM E:.
Jak grę uruchamiam z e: to to cišgnie dane z e:.
Używałem emulatorów w dosie i sprawdzały się, lecz ja potrzebuję
emulatora do windows 95.

Jerzy