Re: Cd emulator poszukiwany

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 19:18:40 MET DST

SHiM0N wrote:

> o ile Cie dobrze zrozumialem to ty bardzo chcialbys napisac
>
> c:\windows\command\subst.exe e: d:\nc

No właśnie, przedmówca wyraził się lekko nieprecyzyjnie. Jeżeli chodzi o
działanie w drugą stronę, tzn. stacje w sieci mają widzieć Twój CD-ROM
jako dysk E:, to na każdej z nich należy zamapować CD, który Ty
udostępniłeś. Możesz to zrobić w Eksploratorze Windows.
A tak poza tym, to pytanie powinno wylądować w innej grupie.

--
Pozdrawiam
Artur