Re: Czujniki+cos+komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 14:45:14 MET DST

On Wed, 11 Jun 1997 11:15:46 +0200 (CEST), Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Grego, i teraz widzisz jak to jest jak ludzie (ty takze)
> nie zastosujesz :) przeciez to byl najwyrazniej dowcip ?
> Samo polaczenie slow "token ring" i "RS-232" juz cie powinno
> rozsmieszyc. Samo polaczenie slow "siec" i "RS-232" tez.
> (tak, tak, wiem ze mozna na RS zrobic siec ale typu gwiazda
> a nie ring)

jesli to byl dowcip to ok.
natomiast dlaczego nie moge zrobic sieci token ring na rs'ach?
spoko.
chyba ze masz na mysli nie architekture w ogolnosci
lecz Token Ring (tm) IBM'a

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi