Re: Napelnianie cardridge Lexmark bylo: HP czy Lexmark

Autor: Borg (zibby_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 10:49:58 MET DST

> Czy moglbys napisac dokladniej jak to zrobiles. Mnie tez to niedlugo
> czeka.

        Siur!
Musisz sobie przygotować jakąś małą strzykaweczkę i jak najgrubszą igłę(co
by Ci się zmieściła do tej dziureczki na topie cartridge'a). Potem
normalnie napełnij strzykaweczkę atramentem i wstrzyknij do 3/4 objętości,
OSTROŻNIE, mnie 2 razy prysło!. Musi być podciśnienie w środku. Nie musisz
korkować cartridge'a, tam w środku jest gumka. Następnie trzeba przeczyścić
głowicę:
Wyłącz drukarkę, następnie włącz wciskając i przytrzumując jednocześnie
przycisk paper feed. Zostanie wydrukowana strona próbna, i jednocześnie
dysze zostaną przeczyszczone.
Tyle.
Na początku głowica troszkę ciekła, ale widać poziom ciśnienia się wyrównał
i teraz drukuje bosko.
I nie rozmazuje włoskami z papieru jak to widziałem w HP

A            V               E!
Zbigniew von Borgosz
  zibby_at_priv.onet.pl