Re: VIdeo Pc czy Amiga

Autor: Borg (zibby_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 10:50:04 MET DST

> Albo PC-et z odpowiednia karta... (ceny stosunkowo nieduze - karty
> ma sie rozumiec).

Ceny są jednak zbyt wysokie do zabaw amatorskich.

Sama "gola" Amiga rowniez sie nie nadaje...
 chyba,
> ze zadowolibys sie lapaniem na video animacji komputerowych.
 To prawda, choć na początku nie jedno się robiło, np. praca dyplomowa na
kasecie video, robiona pod RSI Demo Makerem i Scalą na gołej(2MB RAM) A500,
zgrywanie bezpośrednio na dobre video; kiedy to pokazałem, publiczność
zgromadzona przed szkolnym telebimem w ciągu 5 minut wzrosła z 4 do około
120 osób i z zadowoleniem patrzyłem, jak ówczesnym PC-towcom szczęki
spadały na podłogi.