U.S. Sportster 33k6 voice & PCM

Autor: Robert Swieton (makro_at_geocities.com)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 18:24:32 MET DST

Haj All,
mam problem z moim Robotics'em od momentu zainstalowania.
Modem laczy sie z innymi modemami z szybkoscia losowš tzn.
od 4k8 do 16k8 w porywach. Od strony konfiguracji soft/hardware
sprawdzilem juz raczej wszystko i podejrzewam ze problem jest raczej
od strony drutu. Podlaczony jestem do centrali Pentaconta i poprosilem
o sprawdzenie mojej linii w Biurze Badan. Sprawdzanie trwalo 5 sekund
i okazalo sie ze "linia jest czysta". Troche zdziwil mnie czas
sprawdzania linii (mysle se: cza pewnie na doziemienie, indukcyjnosc,
prady bladzace hi.. uklad gwiazd na niebie), ale mozliwe ze nie -nie
znam sie.
Odkrylem ostatnio ze korzystam z centralki abonenckiej PCM (3 numery
tel. na 1parce drutu). Hmm.. Czy jest na to jakies lekarstwo?
Zmiana modemu (nie wrazliwego na takie cuda) wchodzi w rachube, ale
czy jest taki?
Plis chelp.