Re: PARTITION MAGIC

Autor: Jarek Bez Ziemi (titas_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 12:35:10 MET DST

Jaroslaw Nieweglowski wrote:

> Bez przesadyzmu,nie wszystkich stac na konto i nie wszyscy sa studentami,a
> zreszta nawet sposrod nich niektorzy nie maja pojecia o podstawach.
>
> --
> Nieweglowski Jaroslaw
> E-mail: janie_at_mat.uni.torun.pl
> URL:http://www.mat.uni.torun.pl/~janie/
Sluchaj Jarku!
Az mi glupio, ze zes tak odpisal gosciowi ktory sie pyta w cywlilzowany
sposob i to przynajmniej z trzech powodow:
1. niestety jestes moim imiennikiem,
2. studiujesz w Toruniu i jeszcze nie nauczono cie kultury, mam
nadzieje, ze stad nie pochodzisz,
3. rzniesz cwaniaka bo masz skrzynke niepoboxowa, no a po za tym
studiujesz przeciez informatyke, che! che! (Ach ta informatyka na UMK)

Wnioski na koniec: czlowieku zlituj sie i popracuj nad soba naucz sie
podstaw savoire vivre (o ile wiesz o co chodzi) wez sie do nauki, bo po
informatyce na UMK o komputerach niewiele bedziesz wiedzial o sieciach
troche, a o istnieniu DOS`a to dopiero dowiesz sie na 3 roku wg.
programu.

Jarek Bez Ziemi z Torunia

*jarekh_at_anko.torun.pl; titas_at_free.polbox.pl*