Re: PC firmowy czy klon

Autor: cezar_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
Data: Mon 09 Jun 1997 - 19:32:05 MET DST

VTAM!

Waldemar Oczko <woczko_at_botar.com.pl> napisal(a):
[ciach]
: Ja zas "chyle czola" przed komputerkiem Dell 450 DE - dziadzius 6 letni,
: 486DX50 jeszcze z EISA 64MB RAM - pracuje u mnie jako serwer SCO 3.2.4
: od 5 lat BEZ PRZERWY - BEZAWARYJNIE - nawet wentylator w zasilaczu nie
: zdechl - wymieniam w nim tylko twarde dyski ktore z reguly
: po 2 latach padaja w takim rezimie pracy.

Hmmm, swego czasu (1990?) na moim dawnym Wydziale zinstalowano 8 XT Acera 5220
z kartami sieciowymi Acer 510. Złomy chodziły po 15 godzin na dobe, 7 dni w
tugodniu, wyciągały 10MHz (na owe czas rewelacja). I JEDYNA awarja jaką
pamiętam to uszkodzona stacja dysków (kursantka włożyła dyskietkę 5 1/4 cala
BOKIEM do stacji, ZAMKNĘŁA stację i zrobiła dir... Potem już było tylko
chrup-chrup) ;)
Jak widzę co się dzieje z aktualnie produkowanym sprzętem.... Eh, szkoda
gadać.

: --
: Pozdrowienia
: woczko_at_botar.com.pl