Re: Epson Stylus Color IIs

Autor: Grzegorz Czyż (fobos_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 22:03:02 MET DST

Tez uzywam tyle ze EPSON Stylus COLOR 200 - troche nowsza wersja.
Mam ja od pol roku w sumie jestem zadowolony.
Ma nowszy driwer, ktory pokazuje ilosc tuszu w zasobniku.

Problemy:
Czasami do glowicy przyklejaja sie wloski i kurz przez co czasami zostawia
smugi lub nie drukuje jednej linijki. Pomaga przeczyszczenie spodu glowicy
wacikiem ( najlepiej takim kosmetycznym na patyczku - podbieram zonie :) ).
Czasami ( chyba driwer idzie w maliny :) ) mimo iz nie dalem aktualnie
polecenia drukowania miga lampka POWER i nic sie nie dzieje. Nastepne
polecenie drukowania jest bardzo wolno umieszczane w buforze, ale i tak do
druku nie dochodzi. Radze sobie z tym jak typowy informatyk :))))) , po
prostu anuluje zadania drukowania, zamykam program obslugi drukarki i
wylaczam ja. Po jej wlaczeniu i podaniu polecenia drukowania dziala dobrze.

Ps. Ostatnio drukowalem w kolorze na papierze specjalnym 720 DPI. Efekt
bajer - radze sprobowac.

Pozdrawiam

FOBOS - Grzegorz Czyz
E-Mail: fobos_at_friko.onet.pl