Re: Nagrywarka HP6020i

Autor: Krzysztof Steinke (krisst_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 08:39:41 MET DST

Mialem toto przez kilka dni u siebie, podlaczone do Adapteca AHA1542B.
Nagrałem kilka plytek, pare uszkodzilem, ale nie wiem czy to wina CD-R'a,
czy kompa, czy może windy, czy jeszcze cos innego.
Razem z nagrywarka dostalem programik EasyCD - pod W3.1x jest raczej
kiepski
ale pod W95 to juz cos calkiem, calkiem. Niestety nie mam nic do nagrywania
pakietowego,
wiec nie moglem sprawdzic pod tym katem.
Ogolnie sprawowala sie niezle.
Uszkodzenia plytek mogly byc spowodowane tym, ze byla ona nagrywana jako
3 lub 4 bez odpoczynku dla nagrywarki i kompa. Pozniej po nagraniu plytki
robilem przerwe
i juz nie bylo problemow, ale bylo tego za malo, wiec nie moge byc pewien.

     Kris (krisst_at_polbox.com)

Kane <zdzislaw_at_pik-net.pl> napisał(a) w artykule
<01bc73d4$1bb46740$05b5ccc2_at_kane.pl>...