Re: Nagrywarka HP6020i

Autor: Jakub Molek (jmolek_at_polbox.com)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 11:03:33 MET DST

Mam ten sprzęt około 1 miesiąca i zdążyłem wypalić ok. 20 płytek; żadnej
nie uszkodziłem, a kilka z nich "chodzi" jako archiwa z grafikami na innych
PC-tach.
Generalnie sprawuje się nieźle, jestem również bardzo zadowolony z
dołączonego oprogramowania (Win95).
Nagrywarkę mam podłączoną do AHA2940 i mam również na tym samym adaptecu
starusieńki CD-ROM SCSI Toshiby o podwójnej (!) prędkości odczytu. W tej
konfiguracji bez problemu "przegrywasz" płytę CD "w locie" (może być
również audio).
Mam kilka sprzętów HP (skaner, desktop, kalkulator i dwie drukarki) i
generalnie jestem z nich bardzo zadowolony (z wyjątkiem drukarek
atramentowych).

Powodzenia!
Jakub Molek
jmolek_at_polbox.com

Kane <zdzislaw_at_pik-net.pl> napisał(a) w artykule
<01bc73d4$1bb46740$05b5ccc2_at_kane.pl>...