Re: Packet writing oraz kompakt

Autor: Marcin Szyma\qski (marcin_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 09:22:57 MET DST

On 06/06/97, at 04:29 PM, Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl wrote:

>Dostal mi sie przypadkiem w rece kompakt nagrany na CD-R Phillipsa
>nowa metoda 'incremental packet writing'. Problem jest taki, ze na
>owym Phillipsie plytka jest odczytywana bez problemow ale juz na moim
>Mitsumi 4x (i paru innych czytnikach) widziana jest tylko struktura
>katalogow - nic nie mozna odczytac. Gdzies czytalem, ze problem lezy w
>MSCDEX, ktory nie potrafi takiej plytki odczytac i nalezy znalezc
>jakis zamiennik. Pytanie: gdzie mozna znalezc taki zamiennik MSCDEX
>lub co nalezy zrobic aby moj poczciwy Mitsumi 4x byl w stanie taka
>plytke odczytac?
Od pol roku uzytkuje CDD2600 Phillipsa i jak dotychczas nie mialem problemu z odczytaniem
roznych plyt (Phillips, Verbatim, TDK, NoName) na wilkunastu roznych czytnikach, w tyi i Mitsumi
4x. MSCDEX mam standardowy. Najprawdopodobniej masz cos pochrzanione ze sterownikiem do CD, a nie z MSCDEX'em.

Marcin Szymanski