Re: linux-nt problem

Autor: Marcin Szyma\qski (marcin_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 09:17:02 MET DST

On 06/05/97, at 11:42 PM, Piotr Zajac wrote:

>mialem zainstalowane nt 4.0 server na pierwszej
>partycji logicznej (d:\, system plikuw fat16),
>zainstalowalem red hata 4.1, lilo na MBR;
>przy bootowaniu partycji dosowej (/dev/hda1)
>wyskakuje boot manager nt, ale przy prubie
>bootowania nt (zaruwno normal jak i vga mode)

Mialem kiedys podobne problemy i wymagaly one niestety przeinstalowania NT.
Na przyszlosc radze nie instalowac LILO w MBR. Klopoty pojawiaja sie
ne tylko przy NT, ale i 95, a nawet przy niektorych wersjach DOS'a.
Jezeli chodzi o mnie, to odpalam linuza z dyskietki albo przez loadlin (to drugie
zreszta nie idzie ani z 95 ani z NT :) ).
Marcin Szymanski

PS. Proponuje przy okazji popracowac nad ortografia...