Re: desperackie pytanie o netscape

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 22:07:07 MET DST

dobrov_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Arkadiusz Dabrowski) wrote:

>Ja jestem w ogole wrogiem polskich znakow w internecie.
>To zastale ograniczenie tylko utrudnia komunikacje.

Nikt Cie nie zmusza do uzywania ogonkow - ja tez wiele postingow
pisze w US-ASCII po to, zeby byly zrozumiale dla wszystkich -
takze tych, ktorzy nie moga/nie umieja/nie chce im sie skonfigurowac
newsreadera do odbioru 'ogonkow' w ISO.
Mimo to uważam się za zwolennika ogonków. :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl