Re: desperackie pytanie o netscape

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 19:27:32 MET DST

Arkadiusz Dabrowski wrote:

> Czy mozna jakos zmusic netscape, zeby zgrala na dysk wszystkie
> zasubscribowane newsy
> i dala je pozniej spokojnie ogladac z dysku (nawet po zamknieciu i
> ponownym otwarciu netscapa) ???
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
> --
Ja nie mam modemu - cieszę się bezpośrednim łączem (za darmo) więc tego
nie testowałem, ale jestem pewien, że nowy Netscape Communicator v4.0
posiada tzw. tryb pracy offline, w którym można właśnie najpierw za
jednym zamachem ściągnąć newsy i się rozłączyć, by potem spokojnie
poczytać.

Pozdrowienia!

Marcin 'Wanted' Sochacki
wanted_at_panda.bg.univ.gda.pl