Re: Podkrecanie P166

Autor: Tomek Niewolik (makama_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 12:52:54 MET DST

Pawel Gajewski wrote:

> A co jezeli moj z tego co podotykalem nie ma zadnej grawerki (tak mi
> sie przynajmniej wydaje!) i jest to Pentium 166 (kupione w normalnym
> sklepie za "normalne" pieniadze. Czyli zadna gielda , czy tam tez
> mozna kupic szlifa ??? A najsmieszniejsze jest to ze ten proc poszedl
> na 200 MHZ bez zadnego bolu i chodzi bez najmniejszego problemu !!!!!
>
> Pozdrawiam

> <--------> \ <>_Pawel (PAVELO) Gajewski_<> \
> <-------> \ ----------------------------- \
> <------> \ =-=-=- AsTrAl VoYaGeR -=-=-= \
> [...]

Natomiast ja sprawdzilem swojego 'szlifa' (ktory nie poszedl na 200) i
bardzo wyraznie wyczulem grawerke.

Chyba jednak nie wszystkie oryginaly daja sie podkrecic...

W kazdym razie zajrzyjcie na strone:

http://www.sysdoc.pair.com/overclock.html

Jest tam duzo ciekawych info nt. podkrecania prockow.

Pozdrowienia

Tomek