Re: Podkrecanie P166

Autor: Pawel Gajewski (pavelo_at_use.com.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 12:59:35 MET DST

On 4 Jun 97 16:35:22 GMT, in pl.comp.pecet you wrote:

>Masz szlifa bo moj P166 poszedl spokojnie na 180, ale na 200 nie chce
>zaskoczyc...

A co jezeli moj z tego co podotykalem nie ma zadnej grawerki (tak mi
sie przynajmniej wydaje!) i jest to Pentium 166 (kupione w normalnym
sklepie za "normalne" pieniadze. Czyli zadna gielda , czy tam tez
mozna kupic szlifa ??? A najsmieszniejsze jest to ze ten proc poszedl
na 200 MHZ bez zadnego bolu i chodzi bez najmniejszego problemu !!!!!

Pozdrawiam

 <--------> \ <>_Pawel (PAVELO) Gajewski_<> \
     <------> \ =-=-=- AsTrAl VoYaGeR -=-=-= \
         <----> \ astral_at_use.com.pl \