Re: Netscape 4.0B4 - Quote

Autor: Tomasz Tarchała (Tomasz.Tarchala_at_earthling.net)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 02:21:24 MET DST

Romuald Bialy <romekb_at_polbox.com> wrote:

> Żeby było smieszniej to odpowiadajac na Emaile (to co w Inboxie), to
> działa, a jezeli jestem na newsach - to nie !!! Automatyczne nie robi
> nic, a nacisnięcie na "Quote" w kompozycji uruchomia kręcaca się ikone
> zajętosci i.... tak do usranej smierci.
>
> Na dokładkę ja mu cały czas ustawiam encoding na ISO 8859-2, a on i tak
> wysyła w WIN 1250... CZEMU ??????????

Mam to samo. Wysyłałem im informację o tym błędzie po każdej kolejnej becie
Communicatora, ale w becie 5 ciągle to jest. Żeby było śmieszniej, to zdaje
się 11 czerwca jest oficjalna premiera Communicatora... czuję, że tego
programu nikt na polskich newsach w końcu używał nie będzie. W dodatku beta
piąta różni się tym od czwartej, że jest jakieś 500% wolniejsza, na przykład
u mnie skasowanie listu z Inboxu potrafi trwać 10 sekund, a co mniej więcej
minutę cały program (wszystkie otwarte okienka) zawiesza się na 5-10 sekund.
Doprawdy, nie wiem, jak z wersji na wersję program może być coraz gorszy...

Tomasz.Tarchala_at_earthling.net | Heute die Welt,
http://zodiac1.mimuw.edu.pl/~ttarchal | Morgen das Sonnensystem!