Re: Netscape 4.0B4 - Quote

Autor: Romuald Bialy (romekb_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 00:53:03 MET DST

Zaznaczona.... i nic !
Żeby było smieszniej to odpowiadajac na Emaile (to co w Inboxie), to
działa, a jezeli jestem na newsach - to nie !!! Automatyczne nie robi
nic, a nacisnięcie na "Quote" w kompozycji uruchomia kręcaca się ikone
zajętosci i.... tak do usranej smierci.

Na dokładkę ja mu cały czas ustawiam encoding na ISO 8859-2, a on i tak
wysyła w WIN 1250... CZEMU ??????????

PS. Pierwsza wersję tego listu skasował jakis cholerny robot... shit !

--
	Pozdrawiam....    Romuald Bialy
		E'mail : romekb_at_polbox.com