Mieszanie pamięci

Autor: Tomasz Tarchała (Tomasz.Tarchala_at_earthling.net)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 18:06:13 MET DST

Mam pytanie: czy dopuszczalne jest mieszanie pamięci o różnych czasach
dostępu w tym samym systemie? Na przykład mój pecet jest wyposażony obecnie w
2x4+2x8MB pamięci DRAM (nie EDO) 60-nanosekundowej. Czy jeśli dokupię kości
70-nanosekundowe albo EDO, coś się może zepsuć?

Płyta może współpracować ze wszystkimi rodzajami pamięci (jest oparta na
Intel Triton).

A w ogóle to pewnie to pytanie padło już 50 razy, ale czym się tak naprawdę
różnią pamięci EDO od nie-EDO? I czy lepiej np. wymienić pamięć na EDO, czy
dokupić więcej cache'u (obecnie mam 256k)?

Tomasz.Tarchala_at_earthling.net | Heute die Welt,
http://zodiac1.mimuw.edu.pl/~ttarchal | Morgen das Sonnensystem!