Re: Hackers

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 17:12:20 MET DST

Dnia 5 Jun 1997 18:00:44 GMT, Tomasz Finke napisał(a):

>Oj, a to sie zmartwia kandydaci na hackerow uzywajacy Win95. Im tez
>trzeba dac szanse.

No dobra. Podaję sposób na zapisanie się na listę hackerską.
Jako, że Windows95 jest systemem intuicyjnym, nie trzeba nic wpisywać.
Wystarczy, jeśli się chwyci myszką ikonkę "Mój komputer", po czym trzymając
wciśnięty SHIFT przenosi się na ikonkę z podpisem "Kosz". Jeśli operacja się
nie powiedzie, należy czynności powtórzyć.

P.S. Opisany sposób działa jedynie w OSR2 - w przypadku wcześniejszych
     windowsów też, ale należy przenosić odwrotnie - kosz na "Mój komputer".

Pozdrawiam i życzę udanych zapisów na listy hackerskie.

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|