Re: Uzywacze nmeru 0202122

Autor: Sebastian G. (sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 15:56:31 MET DST

Its really funny...but no, if it deal with me :-)
Wanna mail me???:
email: sebgrygl_at_venus.ci.uw.edu.pl
Home page------> http://venus.ci.uw.edu.pl/users/sebgrygl
IRC.PL => (__)] #piwo

On Fri, 6 Jun 1997, Jakub Kaprzyk wrote:

> Liczy sie jak za normalna rozmowe telefoniczna - tzn. jesli jest zajete to
> nic nie placisz, ale jesli modem po przeciwnej stronie "podniesie
> sluchawke" to juz zaczyna sie liczyc.
>

> --

Przy zalozeniu ze TP SA nie oszukuje ...Sam widzialem billing z
naliczonymi impulsami za polaczenia niezrealizowane..
Czas trwania rozmowy ---> 0 sek ...Oplata 1 impuls ...