Re: dzielenie na partycje

Autor: Bartek Papierski (bartekp_at_dom.vr.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 11:19:01 MET DST

On Thu, 5 Jun 1997, Tomek wrote:

> Wlasnie!!! Ale trafiles!:-)))
> Chodzi mi wlasnie o zainstalowanie sobie na moim pc Linuxa (z CD-ROM z
> magazynu Linux Plus [z kwietnia bodajrze]). Jest tam wlasnie pelna
> wersja Red Hata 4.1. Przy instalacji ten programik fsplit sie
> uruchamia i wlasnie nim mozna mieszac w partycjach, ale tam qrna nic
> nie napisali o tym czy sie traci dane, czy tez nie!!!
> Uzywales juz tego?? Jestes pewny ze nic nie spieprzy???
>
> Na jakims szkolnym komputerze to sobie zainstalowalem, ale tam byla
> cala pusta partycja, wiec i tak nie bylo jak sprawdzic...

Jesli masz plyte z 4 numeru L+ to bodajze w katalogu
RED_HAT41\i386\dosutils jest program fips, ktory wspaniale nadaje sie do
dzielenia istniejacej partycji na czesci. Sam to robilem instalujac
Linux'a i wszystko gladko poszlo. Jesli jeszcze ktos jest zainteresowany
programem, a nie ma L+ to moge przeslac priv mailem (ma rozsadna
objetosc).

Bartek Papierski
bartekp_at_dom.vr.pl