Re: impuls drozszy

Autor: Adam Zielinski (ababa_at_mci2000.com)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 05:02:28 MET DST

rts <rts_at_globility.com> wrote in article
<01bc71d5$935c3e40$39dcf5cf_at_ns.idirect.com>...

> Marek Ciesielski <marekc_at_dawid.com.pl> wrote in article
> <338e96b0.3206237_at_news.icm.edu.pl>...

> ........................ur

>. . . . . . . .. ..
>
> To nie zupelnie tak. W Canadzie (i w USA) nie placisz nic firmie
                                                    ^^^^^^^^^^^
> telekomunikacyjnej bo rozmowy miejscowe sa za friko.Jedyna oplata jaka
> ponosisz jest oplata u providera za dostep do Internetu ktora w moim
> przypadku (mieszkam w Toronto) wynosi $15 kanadyjskich za miesiac.
> W cene ta wliczony jest takze software,obsluga konta,www,ftp,seminaria
> [...]

I to tez nie jest zupelnie tak. Gdzie sie nieplaci tam sie nieplaci ale w
wielu miejscach to trzeba zaplacic-z Nowym Jorkiem na czele. Inna sprawa,
ze sa tanie i jest caly system znizek np: 65% za pozne wieczory, noce i
cale weekend'y. Cena takiego lokalnego polaczenia /w nocy, weekend/ 3.71
centa. Zadanie domowe 1. Ile wynosi cena polaczenia w godzinach szczytu?
Dla ulatwienia podam, tu w przypadku telefonow domowych /nie business/
nikt jeszcze nie wymyslil "impulsow". Zadanie domowe 2. Ile zaplace za
polaczenie telefoniczne jak zaloguje sie do Internetu i bede wisial na
linii caly czerwiec? Za prawidlowe wypracowania ocen i nagrod nie bedzie.

Wiem, ze to temat na nowa grupe "telefon" czy cos takiego ale to bylo tylko
sprostowanie /z rozszerzeniem/. Zreszta jestem usprawiedliwiony bo to ich
na "telefonie" pewnie nie interesuje, jako, ze tam graja w gre i
najwiekszym problemem jest jak zrobic "wieczne zycie"......./PAGE DOWN/

KARTY TELEFONICZNEJ

AdamZ