Re: impuls drozszy

Autor: rts (rts_at_columbus.globility.com)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 02:41:17 MET DST

Miroslaw Kalinowski <mkali_at_softel.gda.pl> wrote in article
<01bc6d59$80c8ee20$c98274c3_at_ppp1.softel.gda.pl>...
> Ja tam bym nie biadolil. W GSM-ach ceny sa kilkukrotnie wyzsze i
> Poza tym z tak zwanych superfirm (AT&T, Centertel, Siemens) ludzie
uciekaja (szukaja innej pracy) gdzie pieprz rosnie.
> Jesli oplaty za energie elektryczna idzie w gore to i cena za 1 impuls
musi kiedys skoczyc.
> Co do jakosci to tez nie ma co narzekac.. Nikt juz pewnie nie pamieta,
ze jakis czas temu stanialy rozmowy miedzymiastowe.

Straaszne bzdury pleciesz czlowieku! Po prostu straszne! Chyba ze jestes
zatrudniony w TPSA na stanowisku specjalisty od "public image" i to jest
twoj zawod :)). Jesli jest tak w istocie to trafilem z moimi pytaniami pod
dobry adres.Chodzi mi mianowicie o trzy rzeczy:
1.Dlaczego rozmowa z Polski do Stanow ponad trzy razy drozej niz ze Stanow
do Polski?
2 Dlaczego mimo wspomnianej obnizki kosztow za rozmowy miedzymiastowe
rozmowy te nadal naleza do najdrozszych w Europie (nie wspominam juz o USA
i Canadzie gdzie polaczenie z dowolnym miejscem w obrebie tego samego
kraju,o dowolnej porze kosztuje max 15 centow kanadyjskich za min.,a sa to
kraje "nieco" od Polski wieksze)??
3 I sprawa najistotniejsza dla internautow ; dlaczego rozmowy miejscowe w
Polsce sa platne a nie jak to sie dzieje w wielu krajach darmowe lub oplata
za nie jest symboliczna???
Najgorsze jest to ze ceny w Polsce sa wieksze niz na swiecie nawet w
liczbach bezwzglednych(!),jesliby wziac pod uwage zarobki,to...
A to "uciekanie" z AT&T to juz pozwolisz pozostawie bez komentarza...

--
Pozdrawiam serdecznie
Adam Masiorski