Re: Podkrecanie P166

Autor: Tomek Niewolik (makama_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 14:05:42 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Miales szlifa. Ja dostalem w lapki P150 i poszedl gladko na 200.

Podobno nowe procesory nie daja sie podkrecic. Intel zabezpieczyl je
przed tym. Ile w tym prawdy - nie wiem, ale slyszalem to juz od kilku
osob...

A tak przy okazji, czy mozna rozpoznac szlifa 'wizualnie'? Albo w inny
sposob? Szczerze mowiac sam jestem ciekaw, czy moj proc nie chce sie
podkrecic, bo jest szlifem, czy dlatego, ze jest oryginalny...

Pozdrowienia

Tomek