Cacheable RAM ?

Autor: Jarek Palka (jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 13:07:03 MET DST

Może mnie ktoś oświecić, bo nie mogę tego wygrzebać na sieci:
Mam płytę ASUS opartą na "dinozaurze" czyli chipsecie Intel FX.
Gdzieś wyczytałem, że dla chipsetów FX maksymalna wielkość RAM obsługiwana
przez cache 256k to 64 MB.Dołożenie do 128 MB RAM (max. dla tej płyty)
powoduje spowolnienie pracy, niezależnie od tego, czy dołożę do 512k cache,
czy zostanę przy 256k. Jak to w końcu jest ?

Jarek Palka
Silesian Technical University - Gliwice, POLAND
jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~jarekp

Dopiero sieć to komputer !