Re: TP S.A. (bylo: TP), RAZ Jeszcze, off-topic

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 02:20:14 MET DST

On 1 Jun 97 at 20:00, Jaroslaw Lis wrote:

> On 1 Jun 1997 03:07:05 +0200, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)

> Troche ryzykuje. Jak takich klientow w okolicy jest wiecej, to sobie
> moga zalozyc "spoleczna centrale". W paru miejscach tak zrobili..

Ktorej koszt TP S.A. powinna ludziom odliczyc w postaci bezplatnych
impulsow. Czasem jednak tego nie robi bo jak wiemy kazdy lubi
prezenty :-)

> A moze tak duzego kopa zamiast male szczypniecie? To kto w tej komisji
> optuje najbardziej za monopolem? I z jakiej partii? Wybory blisko -
> nowy sejm to nowy rzad...

Wlasciwie to nikt. Przeciw haniebnym praktykom TP S.A. jest i
postkomuna, i UW, i BBWR. Trudno wybrac :-) Chociaz jak glosowali
kandydature Zielinskiego na nastepna kadencje to 8 bylo za. Niestety
glosowanie zdaje sie tajne :-(

> J.
Z powazaniem
Tomasz Leszczynski