Monitor (MDA, HERCULES) i karta CGA.

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 18:45:39 MET DST

Czesc!

Chcialem podlaczyc do karty CGA monitor mono, ktory wspolpracuje z karta MDA
badz Hercules.
Niestety nie dziala. Czy nie daloby sie tego jakos uruchomic? Wtyczka w
monitorze i gniazdko w karcie CGA pasuja do siebie. Moze trzebaby przerobic
kabelek laczacy monitor i karte? Niestety nie mam opisu wyjscia z karty CGA.
Mam natomiast rospiske sygnalow we wtyczce od monitora.
Prosze o uwagi ewentualnie wnioski... :), ewentualnie rospiske sygnalow ny
wyjsciu karty CGA.

Dzieki za wszelka pomoc. Czesc!

        Przemyslaw Adamski <padamski_at_polbox.com>