Re: Pentium 233 MMX

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 19:24:16 MET DST

> www.cyrix.com) ale drugi procesor a raczej firma, ktora go splodzila jest
> dla mnie duzym zaskoczeniem. Nagle nie widomo skad pojawia sie w USA firma
> o nazwie Centaur Technology Inc. i pokazuje swiatu swoj wlasny procesor zgodny

hm... z NexGen'em bylo tak samo wlasciwie... pozostaje pytanie kto na
takie rzeczy wyklada kase... zaprojektowanie procesora to qpe
miesiecy cholernie drogich badan i testow oraz oplacenie ekipy ludzi
(wcale sporej) i sprzetu, koniecznosc nabycia roznych technologii,
patentow itd, wybudowanie linii produkcyjnych, zorganizowanie
dystrybucji itd itd... ciezkie miliony bagsow...

karpio