Re: ZIP- pomoc

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 17:33:42 MET DST

--
Przy ustawieniu na EPP transfer dochodzi do 600KB/s (dla dużych plikow)
Trzeba to ustawic w BIOSie i dobrac odpowiedni driver. Ja laduje w dwoch
kawalkach (config.sys + autoexec.bat), gdyz wtedy lepiej wykorzystuje
pamiec (nie zostawia dziury w gornej pamieci). Ponadto nalezy recznie
pomeczyc plik guest.ini
podaje przyklad:
config.sys
DEVICEHIGH /L:2 =D:\ZIPTOOLS\ASPIPPM1.SYS FILE=ECR.ILM SPEED= 10
autoexec.bat
lh /l:2 d:\ziptools\GUEST.EXE
guest.ini
ASPI=ASPIPPM1.SYS FILE=ECR.ILM      SPEED=10 /INFO
Oczywiście, chodzi to wszystko na DOS+W311, plyta Soyo z HX. Jak jest
w W95, nie wiem. Wydaje mi sie, ze niezbyt dobrze dziala autodetekcja
typu portu, wiec nalezy sprobowac lagodna perswazja, tzn. przez
wymuszenie. Zycze powodzenia...
jason_at_cc.uni.torun.pl