Re: ZIP- pomoc

Autor: Pawel Komos (cmos_at_gryf.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 21:33:26 MET DST

Waldemar Gil <waldek_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<01bc6ebf$6ef6acc0$681b119c_at_wgil.t19.ds.pwr.wroc.pl>...

> Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl>
napisał(a) w
> artykule

> Niestety u mnie bylo troche mniej.
> Przegrywalem dane w piatek do archiwum na ZIP-a
> i sredni transfer mialem na poziomie 60-80 KB/sek,
> co czyni okolo 4 MB/minute.
> Przegrywalem dane z typowych programow
> ewidencyjnych FK, MH, itd.
> Zip byl zalaczony sterownikiem od Win95.

Mi tyle wychodzilo, jak port byl ustawiony w BIOSie na SPP. Poprobuj
inne tryby. Oprocz tego jest na dysku ZIPa driver ktory trzeba
zainstalowac przez 'Dodaj nowy sprzet' - 'wybierz urzadzenie' -
'Kontrolery SCSI'. Szczegoly sa opisane na www.iomega.com. W
dokumentacji dolaczonej do ZIPa nia znalazlem o tym slowa. Po
dluzszym eksperymentowaniu doszedlem do 290 KB/sek i wiecej raczej
sie nie uda.

--
Pozdrowienia