Re: TP S.A i modem z homologacja...

Autor: Andrzej Ochwat (ochwat_at_writeme.com)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 01:48:15 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<338dc4fc.26700587_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
> On 29 May 1997 15:11:44 GMT, "Witold Tomaszewski" <willy_at_polbox.com>

> A myslisz ze po zgloszeniu bedzie wyciagal wiecej? :-)

> No coz - masz prawo domagac sie rachunku na te drobna kwote :-).

Wiem (z autopsji) ze nic nie musisz zglaszac ale jesli np. zlozysz
reklamacje wysokosci rachunku tel. na podstawie billingu (o ile go masz) to
po pierwsze przyjdzie taki mily pan z centrali i sprawdzi (miedzy innymi)
czy twoj telefon i modem maja homologacje. Jesli ni...to qupa!
Tak na marginesie mnie by ostatnio wy...mali na skromne pol banki, ale mam
billing i stosowne homologacje wiec "mily pan" przyszedl...i poszedl, a ja
czekam na zwrot kasy - czy wy tez sadzicie ze to moze byc nadmiar
optymizmu? ;).

 ========
      Andrzej _Ochwat
  ochwat_at_writeme.com