Re: Jaki modem 33.6 kupic?

Autor: Andrzej Ochwat (ochwat_at_writeme.com)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 01:48:09 MET DST

600zl,

Popieram Sportstera ze wskazaniem na zewnetrzny!

> a tak a propo
> i tak zazwyczaj lacze sie na 28800, a rzadko na 31200, a z TP tylko na
> 28800
> moze TP nie ma w warszawie 33600, a moze moja linia jest do kitu

We Warszawie dosc czesto lacze sie na 33600, co jak sie domyslacie
i tak (niestety) nie jest zbyt odczuwalne.

Niniejszym jeszcze raz popieram Sportstera (z ww wskazaniem). Zooma mam w
pracy, z pewnoscia tanszy (znacznie) a jesli gorszy to nieznacznie.

 ========
      Andrzej _Ochwat
  ochwat_at_writeme.com
 ========