Re: Java czy C++ ?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 05:55:46 MET DST

> jezus maria!
> geniusz!
> czas opanowania javy ocenia sie dla _dobrego_ programisty na pol roku

Od zera a nie po C++

> a do tego z ksiazki bieleckiego!

Ma naukowe podejscie ale znowu powtorze: PO C++. to znaczy ze
interesuja mnie konkretne informacje z nie wywody w stylu: co to jest
obiekt?

> no chyba ze ktos za "chwycenie javy"
> uwaza napisanie programu, ktory czerwony napis "Jan B."
> zamienia na zielony "Izusia"

Poparz sobie na moj PIERWSZY applet rozwiazujacy plaskie konstrukcje
pretowe. Powstal po jednym popoludniu. I przy okazji daj adresy do
stron gdzie sa bardziej zaawansowane.Z glownej strony jest link przy
okazji obejrzysz cala strone

 http://www.il.pw.edu.pl/~tauzo