Re: PC firmowy czy klon

Autor: Rychu (xrychu_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 20:43:31 MET DST

On Sun, 01 Jun 1997 00:36:53 -0500, Jerzy Gryko <redfree_at_mcs.net>
wrote:

>W co jest sie lepiej wyposazyc w komputer firmowy czy zbudowac
>samemu z nowych i wysokiej jakosci kawalkow,biorac pod uwage
>przyszla rozbudowe i unowoczesnianie z nowymi standardami?

Lepiej złożyć samemu - wiesz co masz w środku i taniej.
Widziałem wiele tzw. firmowych komputerów - różnią sie tylko obudową z
wytłoczoną nazwą i na ogół niską jakością podzespołów - byle jak
najtaniej złożyć i jak najdrożej sprzedać - padają jak MUCHY
(szczególnie te OPTIMalne)
W reklamówkach o tym nie wspominają.

życzę miłego składania :)
        Rychu